top of page
Betalende kunde

Expense Management

Den mest omfattende løsning til administration af virksomhedsudgifter

Opret udgifter direkte fra en Smartphone

Kunne du tænke dig at få bedre overblik over virksomhedsudgifterne?

Ved brug af Expense Management behøver forretningsrejsende ikke længere møde ind på kontoret for at indlevere fysiske kvitteringer.

Expense Management indsamler på daglig basis aktiviteter og udgifter fra de rejsende og giver dermed et klart overblik over virksomhedens udgifter i realtid.

Brug den unikke Expense App til at registrere udgifter og vedhæfte billeder af kvitteringer. På den måde kan rejsende ordne udgiftsrapporteringen i nogle få trin, mens de er på farten: Tag et billede, udfyld de nødvendige felter, og send direkte til bogholderiet.

Kreditkortforbrug importeres direkte i Dynamics Business Central og knyttes automatisk til de registrerede kvitteringer.

Godkend udgifter på farten

Har du brug for at kunne godkende en udgift uden at være på kontoret?

Dette kan også nemt håndteres. Godkendelse af udgifter kan enten gøres direkte i Dynamics 365 Business Central eller online via en webbrowser. Derved får alle i organisationen mulighed for når som helst at få adgang til godkendelsesworkflowet.

Som godkender kan du se den originale kvittering på skærmen og enten godkende, afvise, sætte på hold eller videresende til en anden person med henblik på gennemgang eller godkendelse. Der kan også nemt tilføjes kommentarer eller vedhæftes filer. 

Nemt tilgængelige dokumenter

Expense Management arkiverer alle originale dokumenter, og du vil altid kunne hente de oprindelige dokumenter via standardfunktionen til navigation i Dynamics 365 Business Central.

Funktioner og fordele ved appen

  • Effektiv behandling og registrering af virksomhedsudgifter

  • Unik app til iPhone og Android

  • Integration af firmakreditkort

  • Registrering af kilometerpenge

  • Mulighed for integration af lønsystem

 

Når du bruger Expense Management, vælger du de moduler, som er nyttige for dig. Du begynder altid med Essential-modulet og tilføjer så yderligere moduler efter behov.

Essential-modulet indeholder de grundlæggende funktioner i Expense Management og giver dig mulighed for at behandle udgifter med det samme.

bottom of page