
Collection Management
Vil du gerne reducere den tid, du bruger på at administrere opkrævning af ​​kundebetalinger?
Og har du brug for et bedre overblik over betalingsstatus samt likviditet i virksomheden?
​
Administrer alle betalingsopkrævninger og kreditnotaer ét sted direkte fra Microsoft Dynamics 365 Business Central.
​
Med Collection Management får du en omfattende løsning, der strømliner og automatiserer styringen af ​​aftaler med direkte debitering, der dækker alt fra generering af forslag til direkte debitering til modtagelse af øjeblikkelig indsamling og statusopdateringer fra en række udbydere af direkte debitering.
​
Når elektroniske betalingsopkrævninger er sendt, administrerer din bank den aktuelle opkrævningsproces samt alle notifikationer sendt til dine kunder, samtidig med at du holder dig opdateret om betalingsprocessen.
​
Hver enkelt kundes foretrukne indsamlingsmetode registreres og tilføjes automatisk, når en ordre, faktura eller kreditnota oprettes.
​
Funktioner og fordele ved at anvende Collection Management:
-
Understøtter følgende danske opkrævningsmetoder: Nets Betalingsservice og Leverandørservice, MobilePay Invoice og Subscriptions (direct og link).
-
Understøtter SEPA Direct Debit (B2B & B2C) med Nets, Danske Bank, Handelsbanken, og Nordea
-
Indbygget aftalestyring, der giver et klart overblik over hver aftalestatus
-
Transparent og problemfri elektronisk kommunikation med din bank
-
Automatisk tilføjelse af kunders foretrukne opkrævningsmetode når der oprettes en ordre, faktura eller kreditnota
-
Forenkling af opkrævningsprocessen og al kommunikation med opkrævningsudbydere.